hon som kan spela allan som ingen annan

Nu sitter jag och väntar på att mor min ska sluta sin praktik för att hämta mig här hos min farsi så jag kan åka med henne hem till henne för söten fyller ju fan 39 barre tror jag att det är (?).. Jag somnade på historian idag men robin antecknade åt oss i mitt block så ska se sen vad jag missade eller helt enkelt inte missade. Efter middagen drar jag mig till my home torvalla och tränar, håller hus där från halv 7 till 10 vaaa. Lyssnar på million stylez - supastar yeye sen ska jag lyssna på Jeremih - Imma star. Mycket star nu asså ba för jag är en jävla stjärna elleeer?

Såg ut så här idag, Oooooh my hennes lår går ihop? HON måste banta? ne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0