random

tja alla betongtuggare där ute! Jag kom precis hem, har gått till donken med sebbi och tillbaka. Iaf först var vi i tyresö helt i onödan skitjobbigt. Sen åkte jag simon och sebbi hem till sebbi och kollade på dåliga djurgården och bra united. United åkte ut, skitonödigt. Jag och sebbi ska åka till manchester på smekmånad sen när vi gifter oss när vi är 24! Iaf sen åkte simon till Jenny (tt-t--toffel) och då gick jag och bästian till donken. Gick en skitonödig lång väg dit. Fick hoppa över ett dike, höll på att ramla men klarade mig med en lindrig sträckning, lol. Hemvägen var kortare, najs. Juste kul att jag hade vart på toan och tyckte jag hade fått dållig hy, sen när jag kommer ut och ba "asså jag ska sluta med donken!" sebbe ba "aa, du börjar fan bli lite fet". Inte det jag tänkte på men tack! TACK! Och sen var jag FÖRST att säga grattis 00:00 till sebbe GRATTISGRATTIS! Coolt att inleda birthday med mig och promenix!

Grattis bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0