trött tjäj

a tja. Jag åkte till skolan idag och hade nationella muntliga i engelska, kirrade ett vg för att dra mig till centrum och äta sallad med sebbi. Sen gick vi och fixade min klocka. Efter det åkte jag hem till emelie och mös med hennes lillebror och somnade, när hon skulle på träning gick jag hem och nu hänger jag här. En ledig veckodag, känns helt konstigt, måste göra något.. någon som vill ut och springa? inte det nej.. Imorgon fyller min mami år, ska dit och käka middag sen ska jag på träning, sköönt! Nu ska jag kolla på pocahontas och sova, så jävla trött! ciao.

någon langade egofoto på väg hem till emlii.. vetefan vem, men hon börjar på i och slutar på sabelle..
Bara älskade vädret idag btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0