cara loves zita !


I förrigår sov jag hos Sean därför jag inte upptaderat, och igår var jag på träning så inte riktigt haft tid. Men just nu sitter jag iaf hemma. Vi ska va utanför Zita kl 13. Med klassen för vi ska lyssna på nån föreläsnings grej. KUL! Inte alls. Har varit på en sån föreläsning förr med klassen och alla typ låg o sov. Men aja,

Ikväll ska jag kankse på bio med tjejerna. Men vet inte riktigt fall de blir så. Vill spara lite pengar till helgen till annelies present och grejer. Så jag ska nog inte med på bion, Så jag tare nog lugnt hemma ist och kollar på nån film :) Men vi hörs senare pusS!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Men ni behöver inte köpa present retards :)

2010-02-03 @ 20:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0