gz

Till min bästis Ruben som blev storebror idag!
Idag har jag tränat för omväxlingens skull elleR? Sitter och river av mina nagelband - skitdum.
 Jag ska typ sova snart, jag orkar inte skola, jag hatar vintern och att jag har så jävla lockigt hår. Skolan kan ju alla förstå att man ogillar, vintern också den är kall mörk och suger helt enkelt, det där jävla håret jag har är skitjobbigt för att jag får ju slitet hår när jag plattar det och det vill jag inte ha så då måste jag klippa det, och om det är kort måste jag platta det, om det hade vart långt hade det fan fått hänga bara. ARG. Känner att snart måste jag fan skriva "PMSvarning" i min panna. Så att folk bara chillar med livet och förstår att jag är irriterad, stressad och ångestfull. Nej nu ska jag sova tidigt och hoppas på att vakna på bra humör imorgon.

Bra låt typ

There's a place I know
If you're looking for a show.
Where they go hardcore
And there's glitter on the floor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0