heheehehe

Jag skriver också i den här skitbloggen! ey. Helgen var.. annorlunda. Vi säger inte så mycket mer än så. Däremot så blev jag igår anklagad för att yo y mi homies ska ska ha snott saker från ett hus i krusboda. Tror inte att den där killen var så high på att förstå att vi inte hade tagit något så en polisanmälan skulle tydligen göras, då föreslog jag att polisanmäla luften också för den är minst lika skyldig. Ibland så undrar man ju vad grejen är. En ipod tydligen, nu kör vi en dessie "jag har faktist råd min en egen ipod, man är ju inte fattig". Nej men jag skule känna att jag förolämpade mig själv om jag tog något på en fest, jag menar det är ju någon annans grejer, inte mitt problem att vissa inte lärt sig "mitt&ditt" regeln. Jag har aldrig i mitt liv tagit något från en fest så jag blev faktist djupt förargad på människan. Mest för att han råanklagade oss, ingen fråga utan "det måste vart ni blablabla". Men de kan ju polisanmäla hur mycket dom vill för jag har inget att dölja så kör på bara!
hehehe, idag har jag vart i skolan och ska snart på träning

lördags, vet ej vart mina ögon flytt men dom är där någonstans. TJA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni behöver inte säga "ni" till davz...

2010-02-12 @ 14:39:47
Postat av: SMARTIE

va?

2010-02-17 @ 14:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0