Helgen

Hejsan alle glada! Helgen har varit riktigt skön, I fredags åkte jag bara hem till sean och kolla film o sov. Sen på lördag morgon så åkte jag och min family till länna och köpte lite grejer. Jag köpte nya sportbhar och en mössa. Sen åkte jag hem till mig igen, Sen kom tjejerna över så jag bjöd på lite middag och singstar! Wiie, senare mot kvällen run 1 tiden så åkte vi mot tyresö koriandergränd, sen åkte jag till sean och sov. Igår så mötte jag upp Emla och Emelie vid torvalla emla skullelämna in lappen om aatt hon ska börja i Senior A och åka med till USA. Efter de åkte vi till handen käka donken sen så gick vå på vår egna träning. Träningen gick iaf asbra Ikväll så ska jag också träna inget mer. wiie! Puss på er alla


Gammal bild på nån tjej middag vihade för lite mer än ett år sen ? Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0