in my mind you're all retards anyhow

Jag vaknade för ganska länge sen, eller.. Typ halv tio eller något.. Jag har ätit frukost eller aa macka sen typ halv elva, eller kanske 20 i.. Snart ska jag åka och träffa några grappar, snart skiter jag i min frukost, jättejobbig att äta ju. Vi skiter i den, vi kör på youghurt istället. Jag typ pratar med mig själv, mongo..
Jag ska träna idag, wiiiie! Har inte tränat på hela veckan så jag har typ myror i braxorna. Hatar att bara sitta still flera dagar i rad, jag skulle fan inte kunna sluta på cheerleading.. Vad ska jag göra då? Ha ett liv? Va? Näääe? Nej.
Nuuuu ska jag äta youghurt sen packa träningskläder.

Saaaknar min klass! (HAHAHAH Fredde, jag kan inte sluta garva åt den här bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0