Min helg!

Helgen har varit helt okej, I fredags efterträningen åkte jag och martina till dennis och träffa lite folk. De ve nice, Har inte träffat dom människorna på jättelänge så de a kul o dra upp gamla minnen. I Lördags börjar jag kvällen hos Annelie då hon fyllt år och ska firas! Hon bjuder på middag, Vi bjuder på sällskap. Haha! Nej men framåt kvällen delades vi upp, Hälften av gänget drog till krusboda och andra hälften till Johan. Jag drog till johan. Va lite lame där i bärjan av kvällen men blev roligare under kvällens gång. När kvällen va slut åkte jag hem till Sean och sov. Söndags så gick jag upp tidigt blev hämtad av Mamma för att sedan dra till länna och köpa lite grejer, Köpte mjukisbyxor, Röda converse, och en mysig tröja. K00l, Söndagen avslutades också med träning.

Träning idag också från halv 9 till 10. Verkligen överdriva tiden lixom, Alltid så sena träningar. Men vad gör man om man vill vinna dm? Jo precis man tränar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0