pluggm0de snart

Länge sen jag pluggade sist känner jag. Så vi kör en pluggdag fram till träningen, ska sitta bänkad framför svenskaboken eftersom att jag har prov i övermorgon - på fredag (åååh fredag)! Längtar till fredag men inte till provet. Det är så mycket i skolan just nu, jag önskar bara att jag hade en sån där fjärris som han click har fast som spolar just då inte alla såna stunder, och som har slow motion.
Possetivt idag var att: min engelska lärare kom fram till mig och sa "Gud vilken bra uppsats du skrev bella! MVG, den var jättebra, jättebra grammatik!" då blev jag glad.
Negativt idag var: klassbråk, pallaaaaaaa. Får så ont i magen när alla är så arga :(
Dagens tyngd på axlarna: Individuella valen, vad väljer man liksom kinesiska? gaaaah

så här ser mitt badrum ut och så här såg jag ut idag - schleetet
PS. caras hiss/diss var grym! dissen var bäst (riktar mig till en speciell människa) börjar han på N kanske? elleeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0