Sätta på en byssss.

Sitter här nu, Är färdig för skolan. Bussen drar i väg från om busshållplats ca kl 07.38 och då måste jag sitta på den. Hoppas fan att Emla är vaken nu och hoppar på den. I dont like att åka ensam ju! Ne skoja, Igår hade vi träning. De va en riktigt kort träning. Tränade på våra platser typ, För att alla fått nya. Idag ska vi bara mata programet hela träningen riktigt nice! Hoppas fan att alla kommer annars mördar jag hela bunten som inte kommer. Grr hatar när folk e så respektlösa o inte kommer på träningarna (Annelie nu menar jag inte dig haha) Nej men helt seriöst så mycket som vårat lag har skolkat har jag knappt nej jag venne vad! Aja skit it. Nu blev jag sur av att skriva helt plötsligt, Ska dricka upp mitt caffe borsta tänderna knyta dom jobbiga röda skorna och sedan sätta mig på bussen. Så Tjaaaaaråååå läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0