skol dags tyvärr!

En bra början på februari, Sovmorgon, Vaknade pigg, god frukost, och helt okej hårdag. Jippie! Älskar sådana morgonar. HAr samhällskunskap som första lektion också, men jag ska nog ta med mig min bok och läsa den istället. För vi ska ändå bara gå igenom alt man ska kunna på provet. Man får ändå ett papper i slutet så varför slösa en hel lektion när man kan läsa allting på 5 min? Dessutom e jag proffs på kriminalitet redan så jag behöver inte lyssna idag. De hjälper faktiskt o lyssna på lektionerna! ahha, men not today. Eller asså aaah fattar ni?
Annie kommer kanske till vår skola under lunch idag och hälsar på :) De va längesen känns de som. Hoppas hon tar med sig min ipod också. Lovar att hon inte fyllt på några låtar än. Då mördar jag henne, För hon lovade faktiskt. Grr..

Idag så ska jag efterskolan bara hem och kanske läsa lite haha g33k sen ikväll så ska jag va med Seaaaan och kolla paradise hotel jippie! Längtar redan haha.. Final lixom, Vilka hejjar ni på?


Haha dagens, haha ni skulle se mitt fejs haha. Helt seriös lixom haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0