sommar o sol o vi har korta kjol

Ligger just nu i sängen, Ramsan e klar. Förutom en liten rörelse, Ska kunna den perfekt när jag kommer till träningen på fredag! De blir nog lätt, kan den redan i huvet så nu e de bara kroppen som ska hänga med! Men de ordnar sig. Hade prov idag, De gick hyffsat bra faktiskt. Eller tror jag iaf, För alltid när jag gjort ett prov så tror jag alltid att jag typ ska få mvg sen får man tbx proven med ett IG- Eller ett G- KUL! nej inte direkt.... Vill ha helg nu bara orkar inte skola ju! Eller nej förresteen jag vill inte bara ha helg, Jag vill ha sommmar!!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

men lägg in bilder fån helgen era snopphuven :O

2010-02-09 @ 23:29:53
URL: http://fridaflakstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0