SOVA!

Så där ja, äntligen nästan klar. Hinner inte med halv 8 bussen så tar 8 bussen. Jag kommer säkert sova hela dagen i skolan är verkligen skitskitskit trött! Har en stor svart tjocktröja på mig. Riktigt sexigt, Nat! Hämta min jacka at annelies place igår och fick tbx ipoden av frida. Så nu ska jag börja lyssna igen on  my way too school. Najs va? Nu e de bara kameran som fattas som Bella my homie har.. Idag efter skolan ska jag hem o sovasovasova! Gud va skönt, Känns som jag inte sovit på år o dar. Behöver verkligen sova! vill bara gosa mig ner i sängen nu asså...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg finne på tutten

2010-02-13 @ 20:01:37
Postat av: car

ingen finne e ett ärr från att jag fått en smällare på tittsen lix

2010-02-16 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0