Står för updaten dårå

Träningen gick fan asbra ändå! Så ni vet det. Torvalla Allstars!
Izza ligger i min säng, jag har suttit och spelat facebookspel, dum jag är.. Snart kommer Emlatremla hit. Jag äter godis för första gången sen i typ söndags. Ska man köra på att söndagar är en sockerdag eller? Mitt förbud har ju några luckor för det är vissa saker jag inte kan klara mig utan;
Cola på fredagsträningarna, godis på lördagen eller söndagen. Förutom det ska jag inte äta någon pizza/donken eller ätagodis/dricka läsk. Jag har lyckats! Izza dricker just nu pepsi och jag ramlösa vilket är minst lika gott! Dutti tjäj.
Nu ska jag vara social, ät bajs hörrni!

Heheh, gammal biiild töt sej


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe

2010-03-02 @ 00:28:10
Postat av: Anonym

inte töt utan söt*

2010-03-04 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0