swallow me then spit me out

Skolan idag gick väl bra, matten gick bra förmförallt. Jag har typ blivit Einstein eller hur han nu stavas. Grym på ekvationer är jag iaf!
Idag vet jag inte vad jag ska göra, känner för något kul inte bara ligga hemma och kolla på film. Jag vill göra något oförutsägbart, något helt knäppt. Hmm, jag ska ringa Emla.
Såg nu att jag bara hade målat samanlagd 4 naglar - snyggt. Fixar det när jag skrivt klart det här igentligen helt meningslösa inlägget. Ha igår när jag skrev det sista på min uppsats märkte jag hur djup jag blir på natten kring läggdags, deep shit må jag säga. PUSS!

vi kör på ännu en sommarbild! Snygg ljushårig brud med Julias handgrej i början av gymnasiet typ, coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0