The rush is worth the price i pay

Idag gick jag i skolan från 8.50 till 9.35, aldrig fel. Efter det åkte jag till donken med Nicke Micke Viktor och David. Måste sluta äta sånt skit eller sluta klaga på min kropp, fett dum brud som klagar över min kropp men ändå trycker i mig sån skit? Så gott är den inte ens.
Jag är inte på så bra humör, det är pisskallt överallt och jag tinar inte och tror inte att jag kommer göra det förns i sommar typ. Har kommit in i någon mongofas, jag pluggar mycket och lägger mig tidigt, är trött hela tiden. Igår var en bra dag, idag blev jag typ zombie igen - fan då för? Vi gör som vanligt och skyller på vintern. Ändå så har jag en historiainlämning imorgon som är jättejobbig, jag förtjänar ett lov, och en resa utomlands. Sverige är nog inte riktigt min typ av land, förutom på sommarn. Nej nu ska jag fortsätta plugga sen träning (zombie). JAG VILL ATT DET SKA BLI VARMT!
Ke$ha – Your Love Is My Drug
Ke$ha make mig happieeer.

Låt det bli så varmt som det var här, låt mig bli lika brun och lika glad och ful! Spontant färga håret, gå ut och möta emla i slingmössan som ett jävla fån. Låt mig kunna ringa typ simon när vi inte träffats på länge när jag är på väg hem från issas land och han vart på gotland så han åker och möter mig på gullmars och sen åker vi och träffar sebbe och äter kebab på alleplan. Spontana kokogrejer med issa, gangsterbilder, anden i glaset på issas land, sommarmiddagar ute på caras veranda, möta emla i skogen utan att frysa arslet av sig, mysa utomhus med martina, mysa vid vattnet på kvällen, sitta vid vitlöksgränd med issa och ping, sakna sönder cara när vi åkte otajmat till grekland/spanien, träna utomhus, aldrig behöva sminka sig ett dugg förutom mascara på kvällen när man ska ut. GE MIG SOMMAR VAFAN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0