tjollsa

Har precis ätit. Pratade med Julia för ett tag sen. Helt plötsligt ska hon hoppa av gymnasiet men jag förstår henne, stötting to 100 %. Mitt hår är smutsigt, myse! Kommit på för ett tag sen att jag ska langa godis/skräpmatsförbud till mig själv, för att se om jag kan hålla det bara. För jag har hört att man kan om man vill och jag har hört att det är sommar snart. Funderar på att städa mitt rum, hårinpacka mitt hår men.. Näe. Istället ska jag plugga.
Lyssnar på Matisyahu - Jerusalem, tööng. Nä nu blire plugg!

Snygga tjäjer 08, mitt hår ser ju inte lite tunt och slitet ut eller? (villa ha sommmmmar)


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad skönt att du förstår Bellut, kommer sakna alla er, men fan mest dig bruden!! Kommer komma och hälsa på en massa, sen joinar jag er på studenten! ;)Puss!

2010-02-25 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0