veckans planer typ?

oj kass uppdatering från min sida. Har inte riktigt haft orken, Men iaf.. I lördags hade jag lite folk här hemma hos mig, Sen söndags hade jag träning och sen var de ju alla hjärtans dag så jag var med seaanii fick blommor av honom. Jätte gullig :) ! Sen så i går så var jag med Emla, vi firade våran ett årsdag med chips och godis. Sen drog vi på träning och juste fick G+ på mitt matte prov också. Sen idag så har jag varit i skolan sen legat hemma heeeela dagen ocht yp halvsovit. E så jävla trött. måste börja sova bättre.

I morgon så slutar jag iaf 20 över 1 riktigt skönt! Bara för att vår lärare ska på nån friendsgrejsimojs. Sen e jag väll med lite vänner, Sen senare mot kvällen ska jag va med sean. Och på tors e vi leeeeeeeeeeeediga jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0