Whos the best? Im the best.

Igår efterskolan åkte jag hem med Bella, Issa och Emla. Vi hade lite svulltime at my place med pizzaa chips godis och allting! Senare så busade vi lite med Sean när han kom hit. Fan va kul trodde jag skulle dö av garv. Sen drog tjejerna. Då kolla han och jag på alla fast and furios filmerna. Sen somna vi, Gick inte till skolan idag häller. Vaknade för undefär 40 minuter sedan. De va asnice, Och om några timmar ska jag på träning. Vi ska träna i tre hela timmar idag. Shit! Hoppas de inte blir nån styrka nu asså. Men ska ändå inte göra nånting efter ska hem och äta middag med mig syster för hon fyller 15 år idag. Grattis syster! Så jag och familjen ska fira henne lite granna. Sen ska jag väll träffa nån kompis eller nått och ta de lugnt! Så vi hörs senare babes hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0