awio


GRATTIIIIISSSS BEBI IMON OCH JONTE! 17 BARRE NU JUU!

Förutom att typ världens bästa tvillingar (enda tvillingarna jag känner typ hehehehh) fyller år idag så kom jag en timme för tidigt till skolan, alltid najs! Simon vill ha något för 500 kr minst annars skulle jag skita i det! Väljer nog det andra alternativet, fan man skiter ju inte pengar..

Först var det ett misstag men sen så kom jag på att det var fett smart av mig för då kunde jag ju skriva klart min uppsats som ska vara inne typ förra terminen men har inte med mig rätt block till skolan hähähäh smaaart. Fast nu börjar jag om typ 25 k00la minuter. sååå nu ska jag hänga lite med en vän som går i tvåan i min hemvist som säkert vart här fett länge hihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0