fredag

Ni kanske tror att bara för att rubriken är fredag så har jag haft en bra dag, ni tror ganska rätt men inte helt. Men mest rätt! Jag kom till skolan klockan 9 fast jag började 8, försoov mig. Men jag kom på att eftersom att jag kom en timme för tidigt igår så borde det vara okej att jag kom en timme försent idag. Det tyckte inte min svenskalärare som är finsk (?) Marja-Lisa.

Sen slutade jag 12, töng! Emelie kom till min skola sen åkte vi till haninge c, träffade viktor där sen kom Sihihihimpa sen kom Sebehehehe och sen johohohon. MYS! Ska träna klockan sex, fett k00lt. Sen vet jag inte, snackar lite med sebbe och emelie, vi får se vad som händer, mys med dom tror jag! Simon fyllde ju ååår igår, som ni redan visste men ändå.. TJAAAO


Jag och min Emelie i somras lalalalalove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0