Har varit riktigt cool idag!

Hängt i skolan med Emla och Issa asså. Vi har bara glidit runt och scheeekt. Ne skoja, Men efterskolan åkte vi till centrum för att hitta nånting till Nattis. Men allt knasa sig så vi satta oss på EH och käkade en macka. Efter åkte vi hem. Sen åkte jag tillbaka dit igen för att jag hade lagt undan ett par uggs. Men dom va förstora, Och ni vet hur fula dom blir när dom viker in sig på kanten? Ena skon hade redan gjort de. Så jag sa nej,

Istället så drog jag upp till kicks och köpte lite hårgrejer, köpte t.ex bobbys nya shampoo och balsam. Man måste ju testa visst? Ja. Sen drog jag hem käka spela  the sims och nu sitter jag här. Wiee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0