I'm not broke, I'm just a broken hearted man

Har sett det emelie men har inte numret, sry. Vi borde skriva en telefonlista som ett utkastinlägg så man har mamma, pappa, syskon, mormor, morfar, farmor, farfar, moster, faster a ni fattar hela släkten så kan vi aldrig vara ifrån varandra. Du får ringa mig, trodde du kunde mitt nummer utantill, snyft. annars har jag skrivit det på msn, cool. Jag kan inte sova och det är pisskallt i mitt rum. Jag har såna i-landsproblem ikväll. Bara för att det är vinter och bara för att jag är helt själv. Jag borde kanske sova men vad ska jag göra åt saken liXx? det går inte.


kan någon göra så för mig? kanske? inte? nähe. Jag vill ha en egen man who cant be moved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0