Instängd, inside, MEAN GIRLS

Kom hem runt 2-3 tiden igår. Vi köpte godis för 500 kr. Haha skulle vilja sätta ut bilderna i bloggen men nu e de så att jag glömde ju minnes kortet. Igen...  Vi kollade först på instängd, FYFAN VA ÄCKLIG FILM! Trodde på riktigt att jag skulle dö asså, Sen Mean girls så att vi skulle bli lite 'orädda igen' Och sen kollade vi på Inside, Som också e asäcklig. Så jag och Martina drog hem under tiden den filmen va igång. Inte okej filmer asså! Eller jo mean girls e iof fett bra! haha

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att mamma och pappa ska komma hem. Om dom ens kommer hem innan jag ska vidare på träning, Men jag är verkligen fett sugen på typ chips och godis. Vilket jag igentligen inte borde vara eftersom vi köpte och åt så jävla massa igår. Men nu e de så att jag faktiskt e det. Vi har glass i frysen men e inte sugen på de. Vill bara ha goooodis! Aja får väll leva utan de då. ikväll ska jag på träning som sagt. Typ första söndagen på länge som jag faktiskt är pigg och heltaggad på en söndag. I morgon har vi sov morgon också ännu mer nice. wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0