jävligt jobbig händelse

Jag hatar mina vänner ibland. Idag satt jag och kollade på skol dm i innebandy i torvalla.
När det var slut torkade sebbe gränd av lite svett på mig - ÄCKLIGT. Då tänkte jag "aja nu är der värsta över".
Då bestämmer sig Tim och Sebbe för att bära in mig i duschen, så det gör dom. Jag kämpade emot som fan men det gick inte! Sen så drar sebbe in mig i duschen och hela akademilaget sitter ju i omklädningsrummet men det var inte så jättehemskt. Det hemska var att jag vart dyngsur.
Ännu mer hemskt är nu att min hår är krulligt vilket betyder att jag måste sätta upp det i en bulle, mina kläder gick inte att gå runt i för att dom var så blöta så jag satte på mig kunskapmjukiströjan som jag hade med mig, fick låna ett par stora mjukisar av Julia också.
Så här sitter jag, som en hängare, skitful. Har ångest över att ens behöva lämna min hemvist så här. Ska sätta på mig mina jeanstights igen innan jag åker hem såklart men.. LID MED MIG!!!


DÖ! (den som orsakade mest).

Kommentarer
Postat av: M

Jag lider med dig!!! <3

2010-01-28 @ 15:16:42
URL: http://mebss.blogg.se/
Postat av: lill v

Hahahaha stackare!!!

2010-01-29 @ 06:54:05
URL: http://viktoriasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0