pfft

Min dag har vart lite coolare än Caras. Vaknade vid 10 av att martinas städerska hade sönder en tavla och sen lät hon som fan så somna om fick jag inte göra. Jag vågade inte strosa runt i huset när städerskan var där så jag tog mina saker och drog hem. Sen ringde jag och väckte mongo som tydligen var "morgonpigg" (väckte honom klockan ett).. Han hade igår tyckt att jag skulle komma till honom klockan 10 på morgonen, då påpekade jag att inte ens gud är vaken om han inte behöver klockan 10 men ändå vaknade jag klockan tio, förjävligt. Sen gick jag inte till skolan utan kollade lite på "det regnar köttbullar" filmen, grym rulle! Sen åkte jag till mongohoho och hängde lite med honom, typ somnade. Sen åkte jag och bowlade med Stephanie, Michaela, Martina och Jonna vilket var najs fast donken efter var bästa!
En kille utanför står och säger "TJEEINA" till alla som går förbi sen när vi sitter där inne så kommer han in och börjar städa helt frivilligt (han jobbade inte där) och pratade med oss genom kroppsspråk. Vi garvade en deel!
(jag ska inte till skolan imorgon, så resten i vace vet det helt säkert :D )
Bilder:

hela dagen i bilder ju typ (inte klickbara)
1. filmen 2. mongo 3/4. söta på bowlingen 5. gulle! 6. haha hon garvade så mycket att hon ramlade av stolen och låg där på golvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0