Buh, vår helg. Typ?

Hejsan allesammans! sorry för den alldeles för braiga uppdateringen. Känns som jag har haft en lång helg. Var ju lediga i torsdags och då va jag med sean och sen åkte jag hem till Frida och sov där med Izza också. Vi käka massa godis och kolla film. Dagen efter åkte vi alla till skolan tillsammans, Eller aa Frida åkte till praktiken. Efter skolan så åkte jag och klippte mig hos Frida. De blev skit bra! Nu känner jag mig fräsh i håret igen.

Sen åkte jag hem till Emla och städa lite i hennes hus, Sen åkte vi till C. Köpte lite grejer jordgubbar hallon, och hallon soda och grejer. Sen åkte vi hem till Annie efter att vi varit där ett tag så åkte vi hem till en kille vid rackethallen. och chillade galet?! nej..

I lördags så blev det en tidig morgon eftersom att vi skulle på genrepet av melodifestivalen så de va kul. fick ju se min måns (a) hihi! Aja efter det åkte alla hem till sig själva och efter att sovit någon timme hemma så åkte vi alla till Emla och kollade på melodifestivalen igen.. Jävla äckel de va som vann asså. De skulle ju va SALEM AL FAKIR ! Han va ju gryyyym! pch jätte söt (a)



Snygga ? ;)
 
Inte dom bästa platserna. Men de va nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0