CArais

I helgen firade vi Emla. Det blev en lyckad kväll med mkt prat. Söndags hade vi träning, Träningen gick skitbra. Efter träningen träffade jag Sean, Så sov han här. Igår var jag i skolan, Då åkte jag dit och va där typ 9 och då hade vi håltimme fram till 12.20 KUL! Nej..  Efterskolan gjorde jag mina fransar hos Annie, Sen vidare hem till mig och kolla film med Emla.. Sen drog vi och sola, och sen träning. De va chill!

Idag så ska jag till skolan, Sen kankse sola? och sen Träääääääääning. Wiie :) Efter de ska jag nog bara hem och sova. Så himla sena träningar, =( från 8-10 lixom, Men som tur e så hämtar min mamma/pappa mig så jag e hemma kvart över ! Aja nu ska jag till skolan hejdå! PUSS


Haha vet att bilden e skit ful, men kolla fransarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0