DM

Tjaa, idag har jag tävlat DM, det var jättekul och jag är sjukt nöjd med våran instats med tanke på att vi satte ihop våran stuntgroup för två månader sen och att vi har tre tjejer som precis kommit upp från blag vilket är jag, martina och jenna. Vi satte allt. Vi kom fyra men jag är sjukt nöjd ändå! Juniorstunten vann GULD, JÄTTEGRATTIS så jävla grymma! Juniorlaget var grymt bra också. Jättegrattis till eagles också som vann guld och Mvp, sjukt bra var dom! Film kommer upp så fort den kommer in på youtube vilket den borde göra snart. Snart kommer Martina hit och vi ska spela spel och sova, imorgon ska vi åka och kolla på resten av vace - ellebazi. Jag är så sjukt taggad, lyckalyckalycka till tjejer! Jag kommer inte ha någon röst efter imorgon haha! Pusss!

Sminkningen (hade blåglittrig eyeliner också men har dragit bort den haha) och vår jättesnygga frippa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt ful

2010-03-29 @ 02:22:14
Postat av: Anonym

kom då

2010-03-29 @ 07:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0