"I don't remember u looking any better

- But then again, I don't remember u."

Tja, idag har jag vart i skolan och jag har typ PMS så ni vet. Var jättetrött och irriterad i skolan, förlåt allaa! Sen åkte jag och mor och jobbade på våran hudcancer - solariet.. Käka räkmacka, handlade gotte (fy bella). Orkar inte bry mig om vad jag äter AAAH!

Igår fick jag frågan "Asså Bella, äter du på donken varje dag eller?" när vi satt just inne på donken och jag svarade "Nää, igår åt jag barnmeny 15 (chickenbits) i torvalla.. två... gånger.." FAIL JAG ÄR! Cool ändå.

Sitter och emellan åt stirrar på den sista toffifeen i asken, är inte ett dugg sugen men det ser så ensam ut. Nej ska INTE äta den nu. NEJ! Ska hämta ett glas vatten och sätta mig och plugga NK, jippiiäää!


Fett taggad till DM! 2 veckor kvar nu typ! Helt sjukt!


Hehehe, åt precis upp den ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0