I want u 2 want me

Kan ju passa på att jag är en sån där som skulle göra allt för att spola tillbaka tiden ett år ungefär även fast jag har allt det där som emla skrev men en grej som är så betydelsefull saknas.. Men ändå så nää för it can't get worse than this, typ så KOM DÅ! ha. Snart ska jag sova och komma upp hyfsat piggie imorgon. Börjar halv tio istället för åtta, sköönt! Idag var jag i skolan, stannade kvar och väntade på idrottsmänniskorna och drog till donken jag Anna, Sebbe, Haris, Tjoffa, Lange, Elin och Viktor sen så gick jag och Anna och träffade på Issa och Cara. Efter det lämnade Anaaaa mig, då åkte jag och Issa och promenerade med Emla sen vet ni ju!

Baaa puss för du e så braa! Hade inte klarat den här veckan utan dig u know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0