in my head

Tjabaa, Idag vaknade jag typ halv två. Så skönt att sova ut helhelhelt. Träningen igår gick väl okej. Nu blire inge mer träning förns på måndag, naaajs! Väldigt bra tajming eftersom att jag börjar bli sjuk typ! Jag håller på och gör nudlar.. jag tror dom kokar.. men jag orkar inte kolla än.. jag gör det snart.. tror jag.
Idag skulle, med betoning på skulle, jag åkt till skolan och hämta böcker för att kunna plugga till alla tusen prov som vi har precis efter lovet men så blev det icke. Ikväll blire bio med vetefan vilka snurre och marit iaf! Sen efter det blir det väl hem och sova elleeer? Aja tja! helvete nudlarna hejdå!

Vill ha sommar och min sissie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0