Jag kan verkligen inte laga mat

Hej, snart kommer jag elda upp den här jävla lägenheten, mackorna var bara en början. Idag tog jag steget till eld. Pappa sa igår: Den här tål 100 grader i ugnen. Då lyssnade ju jag på min pappa, men han hade ljugit för mig.. För när jag hade satt på ungnen så la jag in den och gick jag kissade lite fort. När jag kommer tillbaka och ska kolla vad ser jag? Jo det brinner såklart. Jag får PANIK och öppnar och det brinner ut ur ungnen, jag kunde ju inte stänga av den ens! Så jag springer till diskhon och fyller en kastrull med vatten och kast/häller vatten in i ungnen. fy FAN. läskigt.. Jag är inte menad att laga mat.

Förutom det är jag pisstrött och typ sjuk (därför är jag hemma). Har busat med ischi också, visar vad det är när det är genomfört hhuhuu!

Här är juniorstunten som tog guld! Jätteduttiga! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0