kommentarspammmmm

12 kommentarer om mitt lilla typ meningslösa inlägg haaa! Coolt ju.

Svar till Nowna: Nej jag är inte från Italien, jag är svensk

Sitter iaf just nu och kollar på en film om ideologier på samhälle men det är om kommunism nu och vi ska typ inte kolla på det ändå (?). Dessutom är vår lärare och betygpratar så det är min klass, ensamma i ett klassrum. Ser ut något i den här stilen:
Micke: TYST, HITLER PÅ TV!
Henke, Jesper osv: Sjunger
David: Klappar händerna
Nicke: Sätter på boten anna på telefonen
Haris: Skriker
Dragana: sminkar sig
Viktor: Sitter tyst och ler med sina vackra ögon och sitt heta fejjs

aa ni fattar grejen. Nu kom Viktor in och jag sitter ju vid hans data så jag kanske ska flytta på mig om knappt en stund! Höres!


Martina och jag @roadtrip till borås!

Kommentarer
Postat av: N O W N A - www.nwna.blogg.se

hihi tack för svaret! tyckte att du såg italiensk ut, tänkte fråga ut dig lite om italien ;D haha .. puss!

2010-04-29 @ 20:07:58
URL: http://nwna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0