Lyckorus

Solen skiner genom mitt fönster, jag har världens finaste vänner, jag går på världens bästa sport med också världens bästa människor och lyssnar på grym musik! När jag känner mig nere knarkar jag mina vänner och det är det bästa som finns! Alla vänner som helst, dock saknar jag mina tjejkompisar men det är så mycket träning och där ses vi ju! Vi har bara inte setts mycket på veckan som vart typ men de e inget konstigt kanske iof.. Iaf igår åkte jag med Anna till stan för hon skulle köpa skor, vi ba äägde stadium personalen haha! Sen gick vi på Alice i underlanden den får väl typ 2,5/5. Efter det åkte jag på träning!

Idag har jag har jag hängt i skolan, Max och Bajram kom och hälsade på! Sen gick jag och Viktor till donken och där träffade vi på Möller och Sebbe, senare kom Felicia. Nu sitter jag hemma och ska plugga sen blir det träning!


Viktor, jag och Anna i fredags. Ni e brrrraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0