Min dag

Fan va duktigt jag varit idag. Kommit i tid hela dagen, förutom Engelskan men då var jag ba 5 min sen typ? Men de var på grund av den dumma bussen. Men gjorde de jag skulle iallafall och hann klart.
Jag har tagit med mig alla plugg grejer för jag har prov i morgon. Och jag måste klara det! Dessutom har jag fått alla papper så jag inte ska få IG i mediakunskap också. Som jag måste göra, men de blir nice. I can do this!

Efterskolan ska jag hem på en gång, och börja plugga förmodligen. Om jag pallar? Annars får de bli lite senare. Sen vid 6 tiden ikväll ska jag åka och sola sen hem och ta en dusch och efter de va´med min seaaaani. Vi ska se på Vampire diaries som vi missade förra veckan. Coolt? I KNOW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0