Mitt lov hittils

I lördags firade vi Niklas at Bellas place. De va nice! I söndags så hade jag träning, träningen gick bra fick bygga med Emelie hela träningen och sen efter de så va jag med Sean. Igår vaknade jag upp hos Sean va kvar en stund sen åkte jag hem och käkade lite innan mina träningar. Först hade vi en från 16.30 - 18.30 sen hade vi två timmars rast typ och fick käka middag och grejer. Så jag Jessica, Issa drog till subway och köpte en varsin macka sen drog vi till donken där resten av laget satt och åt så vi gjorde sällskap med dom.Första träningen gick faktiskt riktigt dåligt fö r mig hade typ inga krafter i armarna fyfan! Aja efter träningen åkte jag hem till Martina och bakade maränger, som smakade ägg och kollade på Bert med Issa Emelie och Lillmarri. Sen drog jag mig hemmåt vid halv tre tiden. Höll på att somna men de fick jag ju inte eftersom att en viss Sean skulle hem till mig. Och kom vid sex -.- Aja som tur e är de lov och jag kan sova resten av lovet om jag så vill de. Förutom när jag har träningar dårå, Som jag har ikväll. Haha!

Ikväll så får jag se va jag hittar på har ju träning till kl 10, Så de blir ingeting ut o härja eller nått direkt. och i morgon är de lill-lördag får se vad jag hittar på då. Bio eller pardey? Hmm.. De är frågan. Nej men a, nu ska jag spela the sims tror jag pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0