Slappkväll igår och bio ikväll!

Sådärja, Träningen i går gick asbra! Vi börjar verkligen komma frammåt nu. love it! Efter träningen stannade jag emla emelie s, och annelie och drog en frenchi på kebabkiosken (?) I Brb. Så vi satt där ett tag och chillade. Sen åkte jag hem dusha och allting sen kom seaaanniiii, och gjorde mig sällskap natten lång. Vi somnade rätt fort. vi vaknade runt 12 typ. Och nu har han precis gått för han ska iväg till gymmet. Och jag tänkte äta och lite sånt sen ringa Issa my baby boo. För vi ska på bio ikväll. Vet inte riktigt va filmen heter men ni vet den här WB harry potter filmen? Den ska vi se. Så de blir riktigt nice ska ni veta. Wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0