tjabalo

Idag fick man ju hem alla breven från skolan, jag visste redan vad jag skulle få så det är lugnt. Fick "arbetar inte aktivt" för att jag glömt lämna in en uppsats dårå. Somade i min säng med massa kläder på för några timmar sen, jag var inte mysig när jag vaknade! Smink och grejer, usch. Nä nu ska jag berätta för min pappa om min frånvaro. Jag har utvecklingssamtal fyra dagar innan min b-day, kul! Efter det ska jag kolla på some film, mysmysmys! Puss

Visste väl att jag aldrig hade vart snyggare i dräkten än vad jag var i lördags! (mitten framåtvänd på första bilden & bakperson på andra bilden är jag dårå) för er som inte vet, topp är ju martina snuffsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0