träning idag igen bröder

Idag ska jag träna lika samma som resten av tjejerna, kvart över 8 till 10. Sen efter det har jag inga fler träningar på lovet, hääärlans! Skönt faktist att ha lov, lov riktigt lov. Vad jag ska göra under lovet då är en gåta. Issa har lagt in massa gamla bilder på facebook. Jag var jätteliten, jag var kortare än emla då, ganska mycket kortare. Hade lite annorlunda stil också kanske. Snygg var man.

Min ursprungliga hårfärg, lika liten som våran jättelilla vän bamse, typ lika liten som Cara ännu större glugg mellan tänderna. Emla var också snygg! Saknar att ha min riktiga hårfärg och att vara liten!

Kommentarer
Postat av: Bamse

hihihihihihihihihihihihih :D :D :D :D

2010-03-05 @ 00:28:05
URL: http://ajw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0