in our family portrait we look pretty happy

Lyssnar på family portrait med pink, den var på typ min första skiva så.. får värsta flashbacks från när jag var liten. Lyssnade på den hela tiden när mamma och pappa höll på att skilja sig. Jag tyckte och tycker att typ hela låten stämmer in helt på mig som det var då. Fyfabian, inte helt kul faktist. Sjukt ändå att jag förstod den låten redan 01, nio år sen nu. Jag mår inte alls dålig över det längre men flashbacks i massor! Kommer ihåg att jag fattade typ hela låten och lyssnade på den varje dag om och om igen då. Stackars mamma, hon måste hört det och fattat att det fanns en anledning till att jag lyssnade på den. Aw. Mina föräldrar pratade alltid engelska med varandra för at jag och tie inte skulle fatta och vi kollade på engelska filmer och pappa läste texten högt plus att jag lärde mig läsa väldigt tidigt så därför fattade jag engelska så tidigt he-he..

Sen lyssnade jag mycket på m!zzundastood, dear diary och alla andra låtar på den sönderlyssnade skivan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0