instead of making me better u keep making me ill

Tja! Jag börjar alltid mina inlägg med tja, vet inte varför irriterande ju! Aja, jag är iaf döende. Sängbunden, bli inte förvånade om jag imorgon ligger i koma. Okej, kanske överdrev lite.. Men bara lite, jag är förskyld och jag SNORAR, jag HATAR snor, det är äckligt och jag HATAR att snyta mig det är också vidrigt, barnen i afrikas situation är ingenting jämfört med min just i denna stund..
Jag upptäckte till min lycka att man kan förlustanmäla acesskort om man har ett sl konto, mitt är ju borta så jag skaffade mig ett konto, hade kvittot kvar där kortnumret står och helt enkelt förlustanmälde mitt så om cirkus 4 dagar dimper det nog ner ett nytt i brevlådan. Medans ska pappa köpa en bussremsi, tummen upp för acesskorten för oss klantar! Fast.. jag är inte så klantig igentligen, kanske lite, men inte så jätte.. eller?

Saknar min mysiga fultröjja som alltid ställer upp när jag är sjuk som Cara snott, eller aa jag lämnade den där rå.. Bilden är från sista falun när vi är busfrön och är där man inte får va.. FKB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0