massa saker som de flesta redan visste

1. Jag är 1.70 lång
2. Jag heter Bernhardina i mellannamn
3.jag snöt mig nyss
4. Jag lägger ner större delen av mitt liv på cheerleading
5.Jag kommer lätt överrens med killar och har många väldigt bra killkompisar
6. Jag tycker det är ganska svårt att komma överrens med tjejer men har mina favvisar som jag funkar oftast asbra med!
7. Jag har vart kär en gång i mitt liv
8. Jag har blivit riktigt sårad en gång i mitt liv
9. Mina mamma och pappa är varandras raka motsatser
10. Jag är klantig, går in i avgasrör, springer in i dörrar, ramlar osv.
11. Jag är oskuld
12. Det enda som gör mig riktigt arg och ledsen är lögner
13. Jag tycker inte om att åka in till stan ensam
14. Jag har sjukt höga krav på killar, men de jag fastnar för fyller inte ett enda av kraven typ
15. Jag stör mig på dumma frågor och folk som pratar mycket när jag är irriterad
16. Jag kan aldrig vara tyst när jag är med folk, mitt rekord är fem stolta minuter
17. Jag drömmer samma dröm varje natt nu för tiden
18. Den drömmen är min största hemlighet som ingen förutom jag vet om
19. JAG HATAR FÖTTER!!!!
20. Jag får väldigt lätt dåligt samvete
21. Jag har dåligt tålamod
22. Jag städar vanligtvis ca 3 ggr per år själv, sen städar mina kompisar för de står inte ut att vara i mitt rum
23. Jag tycker själv att jag ställer upp väldigt bra för mina kompisar, gör nästan vad som helst för mina närmsta
24. Jag och min bror är bra polers
25. Jag ogillade min brors flickvän starkt innan han blev tillsammans med henne men hon är mucho trevlig tycker jag
26. Jag orkar inte komma på mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0