valborg har ju vart

Nu kommer emelie döda mig men jag säger det ändå, valborg anses av mig helt oviktigt. Fattar inte grejen, det var skitkul när man var liten och gick till brasan och åt sockervadd typ. Nu är det typ ovärt att fira tycker jag, vad firar man ens? DET ÄR VAKBORG WIIE? NÄÄ. Helt vanlig helg hehe men snar dör min data och laddaren är hos pappa, får hämta den imorgon men iaf jag gjorde inte mycket igår jag.

Idag har vi vart hos issa och grillat och myst, väldigt trevligt vare ju. Men nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon och jonna jag vet att du läser det här, blev på dåligt humör, du hade inte velat sova med mig ändå <3
Bilder från idag tog robin i massa kommer nog upp imorgon eller något! HEJRÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

bella var du full när du skrev detta?

2010-05-02 @ 09:40:23
Postat av: Jonna

okiiiii sötis! <3

2010-05-02 @ 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0